RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Monday, November 20, 2006

[+]  در می‌رود!

log:
آه،
خواستم امتحان بدم تا خودم رو یک تستی کرده باشم.
حیف شد، از یک سوراخ کوچکی در رفت و خراب شد. قبلاً می‌دونستم که همچین سوراخی ممکن‌ وجود داشته باشه، اما راستش تنبلی کردم سر تمرین کردن‌ها و اصلاً این یدونه سوراخ‌ رو چک نکردم.
عجب موضوعی‌ه، من موندم چطوری توی پانزده ثانیه پیداش کرد!

پ.ن: شاید هم خودم به سمت او راهنمایی‌اش کردم.
پ.ن.2: حداقل خوبی‌ش این‌ه که این دفعه حواس‌ام بود که لعنتی داره در می‌ره!

By Armatil at 11/20/2006 11:19:00 PM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006