RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Wednesday, October 04, 2006

[+]  همه‌چيز را با هم داشتن

راستش مي‌ترسم!
و ترس خود را مي‌شناسم.
هنوز، با اين همه جواب‌هايي که براي سوال‌هاي ديگران ديده‌ام.
تو هم مثل من‌، درست مثل من، به دنبال شادي و آسايش هستي، درست مثل من
تو هم به دنبال آگاهي بيشتر و امنيت‌ هستي.
تو هم مثل من.
به چشمان‌ام نگاه کن و ببين که من هم درست مثل تو...
باز هم بهانه‌ي کامل‌شدن قرص ماه، براي پنهان کردن دردهاي من و تو.
من و تو و او و ديگري، و اين من به گستردگي تمام بهانه‌هايي که به ماه ختم مي‌شوند.
درست مثل من، تو هم از رنج‌ها دوري مي‌کني؛ مثل من.


{با الهام از نغمه‌اي که در يک تمرين زمزمه مي‌شد.}

By Armatil at 10/04/2006 07:25:00 PM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006