RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Sunday, September 03, 2006

[+]  پت‌پت

زندگي مجردي: با پدرم حتي مرباي انجير هم درست کرديم. حسابي مي‌چسبه با اين رفيق‌مان زندگي‌کردن. و دوباره تنها اينجا...

موقع ظرف شستن داشتم فکر مي‌کردم که چرا من نمي‌تونم مثل بقيه‌ي مردم راحت سرم رو بندازم پايين و زندگي کنم،‌ خودم رو داخل زندگي غرق کنم؛ با همه‌ي رنج‌ها و همه‌ي خوشي‌هاش، که به همون اندازه‌اي که رنج‌ چنين کساني واقعي‌ه، خوشي‌هاشون هم واقعي‌ه.

و بعد موقع چاي داشتم فکر مي‌کردم که اصلاً اين سوال درست هست يا نه! دقيقاً مثل چه کسي؟ مثل يک ميانگين از آدم‌هايي که اطراف‌ام ديده‌ام؟ ام...مم، نمي‌دانم.

چند وقتي هم مي‌شود که دارم به درست بودن سوال‌هاي خودم شک مي‌کنم، ديروز هم داشتم مي‌پرسيدم که : «چرا براي‌مان بودن‌مان مهم است؟».

پ.ن: براي اينکه خودم از دست خودم ناراحت نباشم، جمله‌اي را که يادم نيست از کيست اينجا نقل مي‌کنم، تا همچنان پرسيدن‌مان ادامه پيدا کند. گفتم که يادم نيست چه کسي، ولي خواند‌ه‌ام که:‌‌ «همه، حتي آنهايي که زياد هم باهوش به نظر نمي‌رسند مي‌توانند درست نبودن پاسخ را بفهمند، اما درست نبودن سوال را تنها آنهايي مي‌توانند متوجه شوند که خلاقيت خوبي داشته باشند.» ربطش رو هنوز درست نمي‌فهمم، اما خب، يعني يک فرق‌هايي با بقيه داشته باشند ديگر، ام...مم، باز هم تفاوت، نمي‌دانم چرا سر اين کلمه به پت‌پت مي‌افتم.

By Armatil at 9/03/2006 06:39:00 PM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006