RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Tuesday, August 22, 2006

[+]  اطلاعيه‌

بعد از عمري من مي‌خوام برم سينما فيلم ببينم.
آخرين بار البته زياد دور نبود و خوب با دوستان هم خوش گذشت.
مي‌خوام برم « به نام پدر » رو ببينم و « کافه ستاره » رو. دليل داره!‌ اما پايه‌هاي فيلم ديدن‌مون يکمي غيرپايه هستن اين روزا.
و از اون‌جايي که من کلاً بيشتر دوست دارم وقتي فيلمي رو براي بار اول توي سينما مي‌بينم، با دوستان يا حداقل دوستي باشم؛ بنابراين توجه شما رو به اطلاعيه‌ي زير جلب مي‌کنم:

«به تمامي مشتاقان تماشاي فيلم در معيٌت خودم توصيه مي‌شود براي تماشاي فيلم‌هاي به نام پدر و کافه ستاره هماهنگي به عمل آورند. به منظور رعايت حق خودم در انتخاب، لطفاً علاقه‌مندي خود را به من ايميل بزنيد. هرگز چنين مپنداريد که اگر در اينجا کامنت گذاشتيد احتمال انتخاب‌شدن‌تان زياد خواهد شد. بدانيد و آگاه باشيد که هرگز چنين نيست و حتي برعکس.»

By Armatil at 8/22/2006 07:00:00 PM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006