RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Friday, March 31, 2006

[+]  آلومينيوم و سرب نخوريم

     با توجه به يد طولايي که در بالاي منبر رفتن ( احتمالاً به طبع زياد شدن آلومينيوم و سرب در رژيم غذايي و عارض شدن فراموشي!) دارم، روزي با يک زيبارويي صحبت مي‌کرديم (البته من بالاي منبر بودم!)‌ و کشيده شديم به مشکلي که دوست داشتيم حل شود.
من از آن بالا حکم صادر کردم که «شايد به خاطر کم‌بودن اعتماد‌به‌نفس» در شما اين مشکل به‌وجود آمده.
جايتان سبز که نبوديد ببينيد چه الم-شنگه‌اي به پا شد.
راويان اخبار چنين حکايت کنند که روز بعد در بين آن دو چنين رفت:
--من رفتم از همه پرسيدم، از مادرم و خواهرم. همه مي‌گن که: «اصلاً هم اعتماد‌به‌نفس‌ات کم نيست.» تو مي‌خواي با اين حرف‌ت اعتماد‌به‌نفس من رو کم کني. اصلاً يادم‌ه که فلاني سر فلان دوستم همچين بلايي آورد. ...
    نمي‌دانستم بخندم يا داد بزنم. يعني مي‌دانستم، چون از آن خنده‌هاي جالب کردم.
از آن روز به بعد بود که ما به راويان اخبار گفتيم:‌ «اگر مي‌شود يک چند روزي از ما چيزي حکايت نکنيد تا ما يک فکري به حال اين حافظه‌ي ضعيف‌شده‌ي‌مان بکنيم.»
و آن‌ها هم لابد راضي شده‌اند!

By Armatil at 3/31/2006 11:27:00 AM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006