RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Tuesday, October 18, 2005

[+]  حکمت زرين،‌جادوي وزين کلمات

اين‌که از آينده نبايد ترسيد، يا بهتر شايد : آينده شايسته ي ترسيدن نيست.
با تمام وجود آينده را در آغوش مي‌گيرم، هر چه که هست.
هرچه که هست،‌در هر لحظه به دنبال چيزي بايد رفت که درک لحظه را هم‌راه با شورِ لذت کند.
از سرانجام دل‌کندن، اطمينان به خود و به قانون هستي، به حکمت زرين لذت
اگر صد بار هم فيلدم را عوض کنم، اگر هيچ ستوني را جابةجا نکنم، زندگي خودم را مي‌کنم
و تمايلي ندارم وقتي به راحتي بي‌هيچ دردي شاهد جدا شدن آگاهانه‌ي آگاهي‌م نسبت به آن‌چه در پوست‌م حبس شده، هستم، به خود ببالم که :«به‌به!‍ چه خوب توانستم مثل بقيه زندگي کنم!»
اين زندگي من است، زندگي من، و من حق دارم زندگي من مثل زندگي هيچ کسي نباشد.
زندگي کردن را دوست دارم،‌بي‌تمجيد و بي‌تأييد حتي،

By Armatil at 10/18/2005 03:45:00 AM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006