RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Tuesday, October 11, 2005

[+]  خط

مي‌خوام يه کاري شروع کنم. مي‌خوام کم‌کم شروع کنم به جمع کردن اطلاعات در مورد تفکر انتزاعي سطح بالا‌، همون high level abstraction منظورم‌ه. اول مي‌خواستم يه‌کم صبر کنم، بعد برم سراغ مدرسه‌ها و اينا، اما فعلاً همين‌جا بهتره شروع کنم:
First Things First! ;)
خب کاري که مي‌خوام از شمايي که الان داري مي‌کني اينه که بگي چي‌کار مي‌کني وقتي:
خندت مي‌گيره!
دوست مي‌داري چيزي رو!
و اين چيزها...
اما فعلاً‌ براي شروع اين‌ رو انتخاب مي‌کنيم:
چه اتفاقي مي‌افته وقتي نقشه‌اي رو مي‌بينيم و سعي مي‌کنيم براي رسيدن به جايي که مي‌خواييم بريم ازش استفاده مي‌کنيم؟
خب،‌فايده‌ي اين کارا چيه؟
اول براي کسي که اين کار رو انجام مي‌ده سودي که داره اينه که با خودآگاهي کردن و تمرين اين موضوع کم‌کم اتفاقات جالبي مي‌افته، احتمالاً منظم‌تر مي‌شيد، دست‌خط‌تون به‌تر مي‌شه و شايد هم کم‌تر عصباني بشيد و يا ناراحت بشيد. شايد جدي نگرفته باشيد،‌ درسته، يکم زيادي جلوترش رو گفتم، ولي خب آخه خيلي هيجان انگيزه!
اما براي من؟ خب من مي‌خوام يه آدم درست کنم!‌‌ D: جدي!‌!‌ نياز به مدلي دارم از رفتارهايي که انساني‌ترن!‌ آخرش مي‌خوام ببينم چيزهايي مثلِ «خود»، «آگاهي» و اين‌جور چيزا رو مي‌تونم با يک پردازش‌گر منطقي درست کنم يا يه چيز‌اي ديگه‌اي لازم دارم!‌
اگه پيش‌نهادي هم دارين، بدين لطفاً‌.
راستي اصلاً مي‌دونستين که بعضي‌ا دوست دارن که غم‌گين باشن؟! بعضي موجودات به علت نزديکي و آشنايي که با غم دارن وقتي احساس غصه مي‌کنن چون با يک حس آشنايي روبرو مي‌شن،‌ احساس امنيت و آرامش مي‌کنن. مي‌دوني، انگار اين احساس امنيت که يکي از اولين نيازهاي غريزي‌ه به حدي ريشه داره تو رفتارهاي ما که نمي‌شه باورش کرد، انگار زياد هم موجودات پيچيده‌اي نيستيم ما!
در ضمن مي‌دونستين که خطوط کف دست آدم‌ها «از نوعِ بشر» با توجه به شرايط روحي‌شون عوض مي‌شه!؟ تو اين گير-و-ويرِ پروژه، شروع کردم به يادگرفتن کف-بيني! چه چيزايي که خبر نداشتم و همه‌رو با يک عنوان «خرافات» جمع کرده بودم گذاشته بودم کنار!!
اين قضيه‌ي دست‌خط رو هم جدي بگيرين! خيلي بي‌ربط نيست،‌شايد حتي خيلي زود هم تغييرش رو ببيني.
- سِني سويروم!
توضيح: سِني يويروم،بنيم شگليم!

By Armatil at 10/11/2005 12:47:00 AM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006