RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Sunday, October 09, 2005

[+]  هم....م‌م‌م..

آن‌چه در ادامه مي‌نويسم ترجمه‌اي است از متني که در حين جستجويي به دستم رسيده. هر آن‌چه دوست داريد تعبيرش کنيد، به هر حال چيزي‌ست که هست. شايد کمي جسارت بخواهد:
«.... نيروي کيهاني نام‌هاي زيادي دارد، مسيحي‌ها {و مسلمانان} آن را خدا مي‌نامند، بوديست‌ها به آن بودا گويند و دانشمندان انرژي هوشمند. براي بي‌طرفيِ مذهبي، بگذاريد آن را نيروي کيهاني بخوانيم. منکرانِ خدا مي‌توانند از اين قسمت با زيان زيادي صرف‌نظر کنند. ...
مردم مذهبي به شکل معمول از طريق دعا با خدا ارتباط برقرار مي‌کنند، و دعاگزاران مايل‌ند که حاجتشان برآورده شود. راه‌هاي زيادي براي خواستن و ابراز نياز‌ها و حمد و ستايش نيروي کيهاني وجود دارد، اما آيا هيچ‌گاه دقت کرده‌ايد که برخي از مردم دعاهايشان عموماً اجابت مي‌شود؟ اين افراد به شکل شهودي روش درستِ خواستن را کشف کرده‌اند.
راه ويژه‌اي براي استدعا از نيروي کيهاني وجود دارد که تضمين کننده‌ي برآورده شدن نياز است. شما خواهيد ديد که تنها با اين روش ساده، چقدر راحت زندگي شما دگرگون خواهد شد. وقتي که اين روش را براي غني کردن زندگي خود به کار ببريد، پي‌مي‌بريد که چقدر در زندگي هر روزه‌ي شما تبديل به بخشي جدايي‌ناپذير شده است.
در نظر داشته باشيد که نيروي کيهاني را نمي‌توانيد براي شرارت استفاده کنيد. پيش‌نهاد مي‌کنم که هدف‌تان پاک باشد و چيزي بخواهيد که مستحق آن باشيد. { و ما مستحق چه چيزي نيستيم؟} از نيروي کيهاني انتظار نداشته باشيد که که قوانين طبيعي خودش را زير پا بگذارد...

حالا اين جمله را حفظ کنيد:
اي خدا{ يا هر نامي که دوست داريد او را صدا کنيد. پيش‌نهاد مي‌کنم -البته بدون قبول مسوليت؛ يک بار هم «هيو» را امتحان کنيد، اين کلمه به آرامي به صورت «هي يوووووووو» همراه با بازدم ادا مي‌شود.}! من تو را صدا مي‌کنم و تو را به «بودن»ِ خودم وارد مي‌کنم!‌ از تو قدرت، محافظت و راه‌نمايي مي‌خواهم.
اين جمله‌اي جادويي‌ي است که از آن براي هم‌نوا شدن با بسامد و انرژي‌ِ کيهاني استفاده مي‌کني. دانستن اين جمله اولين گام در هم‌نوايي با بسامد هوش‌ِ جهان‌شمول است.
{ دوباره پيش‌نهاد مي‌کنم آن را به زبان مادري خود يا زباني که بيشتر از آن استفاده مي‌کنيد ترجمه‌اي دقيق کنيد و آن را خوب به خاطر بسپاريد.}
اما قسمت مهم:
صاف بايستيد، پاها را به اندازه‌ي عرض شانه‌ها از هم باز کنيد و دستان خود را آن‌گونه که شايسته‌ي التماس براي دريافت بهشت است به سوي او دراز کنيد.
چشمان خود را ببنديد. نفسي عميق بکشيد و به آرامي آن را رها کنيد. اين کار را «ده» بار تکرار کنيد. در دهمين تنفس، وقتي هوا را به داخل فرو کشيديد، صبر کنيد و بگوييد:‌
«اي خدا! من تو را صدا مي‌کنم و تو را به «بودن»ِ خودم وارد مي‌کنم!‌». صبر کنيد و نفس خود را بيرون دهيد. سپس بگوييد: « و از تو قدرت، محافظت و راه‌نمايي مي‌خواهم.»
در طول اداي اين کلمات، از معناي تک‌تکِ کلمات آگاه باشيد. بايستي مفهوم «قدرت»، «محافظت» و «راه‌نمايي» را درک کنيد. اگر فقط به تکرار آن‌ها بسنده کنيد، اين روش کار نخواهد کرد.
جمله‌ي بالا را دو بار ديگر نيز با دم و بازدم تکرار کنيد. بار سوم چيزي غيرمعمول را تجربه خواهيد کرد. ممکن است چرخش جريان الکتريکي را در ستون فقرات خود احساس کنيد. زمين ممکن است شروع به لرزيدن کند، گرما يا سرديِ ملايمي در تمام بدن شما گسترده شود. هرچه باشد، دليلي براي آن وجود دارد.
با ايستادن،‌ تنفس، کاهش دادن بسامد امواج مغزي و اداي آن جمله، شما به صورت طبيعي خود را به انرژي‌هاي خدايي متصل کرده‌ايد و با آن هم‌نوا شده‌ايد.
....
درست مانند اين‌که يک راديو را روي ايستگاه خاصي تنظيم کنيد. وقتي که خود را با اين انرژي‌ها هم‌نوا کرديد، فرستادن خواسته‌هاي شما به انرژيِ کيهاني ساده مي‌شود.
نکته‌ي مهم: جمله‌ي بالا به تنهايي اثربخش نيست، بلکه تفکر و معناي پسِ آن است که ارتباط را با نيروي کيهاني ايجاد مي‌کند. بنابراين بايستي به معنا توجه ويژه‌اي شود. هم‌چنان که آن را با صداي بلند تکرار مي‌کني، معناي آن را درک کن، و آن را منتشر کن.
ايجاد ارتباط با نيروي کيهاني نيمه‌ي اولِ ماجراست. نيمه‌ي ديگر قسمتي است که بيشتر به شما مربوط مي‌شود، يعني «آن‌چه مي‌خواهيد». در سکون ذهن‌تان، از نيروي کيهاني آن‌چه را مي‌خواهيد دقيق بخواهيد، آن‌چه که مي‌خواهي، کجا آن را مي‌خواهي، کي مي‌خواهي،و چرا استحقاق دريافت آن‌ را داري؟ اين‌ها عوامل حياتي هستند. هم‌چنان که صحبت مي‌کنيد، با خشوع و فروتني سخن بگوييد، با لحني که هنگام صحبت با يک دوست قديمي به کار مي‌بريد. اين يک بار را از کلمات سبک و بامزه استفاده نکنيد. همان‌طور که درخواستِ خود را مطرح مي‌کني، احساس کن که آن‌چه مي‌خواهي برآورده مي‌شود. پس از درخواستِ هرآن‌چه مي‌خواهي، مي‌تواني با تشکر از نيروي کيهاني براي برآورده کردن خواسته‌هاي قبلي کار خود را تمام کني. دست‌ها را روي هم به صورت متقاطع روي سينه بگذار، مانند آن‌چه که موميايي‌ها مي‌کنند. اين کار باعث رها شدن انرژيِ‌ انباشته شده مي‌شود.
چشمان خود را باز کن. اگر اين روش را درست انجام داده باشي و اميد زيادي به برآورده‌شدن آن داشته باشي، خواسته‌ي شما حتماً برآورده خواهد شد.

By Armatil at 10/09/2005 09:50:00 PM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006