RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Sunday, April 24, 2005

[+]  جک: سگي که به خيلي‌ها زندگي کردن را آموخت.

بالاخره شفاف شدم و با شرافت نيز هم. هرچند که باور نشد و سخت هم باور نشد، اما شدم. بالاخره شدم. اين رو براي خودم مي‌نويسم که يادم بمونه. مثل مسيح، مثل سقراط ( و نه مثل گاليله!)
شايد اگر مي‌دونستم نتيجه‌ي شفافيت اين‌ه، ‌شروع نمي‌کردم. اما الان خوش‌حالم از چيزي که دارم. اونايي که ندارن يا مثل خودم که يک زماني يادشون نبود که دارن يا نه، برن بشينن ببينن اگر ندارن شفاف بشن. آخرش اصلاٌ اتفاق خوبي نمي‌افته. ولي خوبه!‌
پي‌نوشت: متشکرم از اوني که باعث شد تبرگي‌هامو پاک کنم.

By Armatil at 4/24/2005 12:32:00 AM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006