RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Friday, January 21, 2005

[+]  من و خود حقيقيِ من

من: وقتي حقيقتي براي نوشتن درباره‌ي آن وجود ندارد، درباره‌ي چه چيزي مي‌توان نوشت؟
خودم: خب، اين‌که حقيقتي وجود ندارد را قبول ندارم، خودت‌ هم مي‌داني که حقيقتي وجود دارد.
من: ام...مم، وقتي بر وجود حقيقت مشترکي اشراف داريم، چه لزومي دارد اثباتش کنيم.
خودم: شايد اگر در توصيف آن بنويسيم، بفهميم که آيا حقيقت مشترکي داريم و يا حتي کشف کنيم که دو حقيقت غير مشترک وجود دارند.
من: اما توصيف حقيقتي که من مي‌شناسم در قالب کلمات، با اين مفهوم مه‌آلوده‌شان نمي‌گنجد.
خودم: پس بيا در مورد چيزي به اسم «حقيقتِ عرفي»، چيزي که همه مي‌دانند حقيقي نيست؛ اما آن را به عنوان حقيقت پذيرفته‌اند صحبت کنيم.
من: امم...م، آره، پس به کارمان ادامه مي‌دهيم.

By Armatil at 1/21/2005 09:55:00 AM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006