RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Tuesday, December 21, 2004

[+]  پیش‌بینی

یکی از کارهای جالبی که می‌شه در مورد عدم قطعیت انجام داد مشخص کردن حد بالا و پایین‌ش هست. محدود شدن فضای مساله کمک خوبی در تعیین روش رسیدن به نقاط مطلوب می‌کنه. فکر می‌کردم که سال بعد چه اتفاقی‌هایی ممکن پیش اومده باشه.( آکادمیکی‌ها و بیزنسی‌ها فقط!‌)

-- پیش‌بینی مثبت‌بینانه ( چقدر «بین» داره!‌!!)
دومین مرور برای اون مقاله ژورنالم رو فرستادم. دانش‌گاه با تامین هزینه‌ی شرکت در کنفرانس تیر ماه موافقت کرده. این پروژه‌ای که جدیداً گرفتیم بیش‌تر از اونی که اولش به نظر می‌اومد جالبه. اگه بچه‌ها یکم دودره بازی در نیارن می‌شه به راحتی تمومش کرد. هر روز دارم به سایت این دانش‌گاه ... سر می‌زنم ببینم بالاخره خبری شده یا نه. یک مشتری جدید برای محصول آخرمون پیدا شده، که با کمی تغییر جزیی چیزی که می‌خواییم به دست می‌آد. ...

-- بدبینانه‌ ( لابد پیش‌بینی‌ِ دیگه)
دیگه دارم دیونه می‌شم، نمی‌دونم چرا هم‌چین کاری رو شروع کردم، همه چیز به نظر درست می‌آد اما جوابی که می‌خوام نمی‌گیرم. استادم تقریباً یک‌روز در میان گیر می‌ده که پس چرا دفاع نمی‌کنم. این مقاله‌ی آخری هم رد شد. از سر کار رفتن هر روز حالم به هم می‌خوره، اونم کاری که علاقه‌ای بهش ندارم. ...
ولش کن اصلاً، همین الان که داشتم به این شرایطی که ممکن‌ه پیش بیاد فکر می‌کردم حالم بد شد.

By Armatil at 12/21/2004 10:10:00 PM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006