RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Monday, November 29, 2004

[+]  راز بقای آخر شب

ای عزیزترین یار،
    یادت می‌آید آن موقعی که با هم زندگی می‌کردیم، یک شب جلوی تلویزیون روی کاناپه دراز کشیده بودی، سرت روی پایم بود و من داشتم چرت می‌زدم. آخر هیچ موقع علاقه‌ای به رازِ بقایِ آخرِ شب نداشتم، این را در همان جلسه‌ی خواسته‌گاری هم که پرسیدی گفته بودم.
    من آرام برخاستم، زیر سرت را که اکنون خالی شده بود با بالش کوچک کنار دستم پر کردم، بوسه‌ای بر پیشانی‌ات چسباندم و در حالی که درِ اتاقِ تنهایی‌ام را پشت سرم می‌بستم گفتم که امشب باید زود بخوابم، فردا روز پر کاری خواهد بود.
    و شرط می‌بندم که هیچ موقع حتی زمانی که برای آخرین بار به خانه‌ام که اکنون مال شما شده بود آمده بودم تا چمدان بزرگ‌م را پر از خرت‌و‌پرت‌هایم کنم، نفهیمیدی.
نفهمیدی که آن شب تا صبح بیدار بودم. تا خودِ خودِ خودِ صبح بیدار بودم و داشتم رمان تازه چاپ شده‌ات را که همان روز خریده بودم، می‌خواندم و به «شب‌ بخیر»ی که بی‌جواب مانده بود فکر می‌کردم.

3:47 بامداد.

By Armatil at 11/29/2004 03:12:00 PM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006