RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Tuesday, November 23, 2004

[+]  باغ‌چه‌بان خوب نگاه کن، من می‌شنوم.

تو به من خندیدی
و ندانستی من
به چه دل‌هوره از باغ‌چه‌ی هم‌سایه،
سیب را دزدیدم.
باغ‌بان از پی من، تند دودید.
سیب را دست تو دید،
غضب‌آلوده به من کرد نگاه،
سیب دندان‌زده از دست تو افتاد به خاک...
و تو رفتی‌ و هنوز
سال‌هاست که در گوش من آرام آرام،
کش‌کش گام تو تکرار کنان،
 می‌دهد آزارم.
و من اندیشه کنم،
غرق‌ این پندارم،
که چرا
خانه‌ی کوچک ما
سیب نداشت

 


«حمید مصدق»

By Armatil at 11/23/2004 03:47:00 AM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006