RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Sunday, October 31, 2004

[+]  هم‌سایه‌ی یک سانتی‌متری من...

بکوش تا عظمت در نگاه تو باشد، نه در آن‌چه که به آن می‌نگری.    آندره ژید.
و بدانیم اگر کرم نبود زندگی چیزی کم داشت.......... ماه بالای سر تنهایی است.        سهراب

پی‌نوشت: ای آن کسی که من نمی‌شناسمت اما در جای استراتژیکی کار می‌کنی و به همین خاطر هم می‌آیی تا ببینی که فرزندان میهن به چه چیزهایی می‌اندیشند، بدان و آگاه باش که من این‌ها را نوشتم، به رئیس‌تان هم بفرمایید که به زودی خدمت می‌رسیم برای گرفتن طلب‌مان!!
پسان پی‌نوشت: پنج‌شنبه شب یک چیز‌های مهمی در باب هنر نوشته بودم که وقتی خواستم پست‌شان کنم، دچار خود-سانسور-زدگی-استراتژیک شدم، فعلاً دارم فیلترشان می‌کنم شاید بشود پست شان کرد!‌ شاید هم چیزی ازشان نماند.
پسان‌ترین پی‌نوشت: پست بعدی و شاید هم پست‌های بعدترش در مورد جنگ‌ خواهد بود. البته نه از این نوع احمقانه‌ای که الان در اطراف‌مان در جریان است، بلکه از نوع بس احمقانه‌تری که دارم سعی می‌کنم کم‌تر این‌طور به نظر بیاید.
 

By Armatil at 10/31/2004 01:56:00 AM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006