RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Thursday, October 28, 2004

[+]  اصول‌گرایی که به حرف بزرگ‌ترش گوش نکرد.


"رئيس كميته فرهنگى فدراسيون فوتبال ايران گفته است: "در روايات اسلامى نيامده كه بلند كردن موى سر ايرادى دارد، حتى در شمايل ائمه و بزرگان، برخى از آنها را با موهاى بلند مى بينيم اما نبايد بازيكنان ما به دنبال ترويج فرهنگ غربى باشند. بنده به بازيكنان بارها گفته ام آرايشى كنند كه به صورتشان بخورد. نه اينكه يكى از مدل دل پيرو تقليد كند، يكى از مدل باجو و يكى هم مثل آقاى انصاريان موهاى خود را مدل سامورايى ببندد" "


1- هیچ شنیدی که ظاهر‌مان روی رفتارمون تاثیر می‌گذاره؟ این‌که لباس روشن یا تیره بپوشیم یا شبیه فلانی به نظر بیاییم
2- وقتی می‌دونم که عده‌ی نه‌چندان اندکی از ملت دنیا کارشون طراحی مدل لباس، مو و ... است،‌ می‌تونم نتیجه‌ بگیرم که نمیشه با یک معیاری به طور مطلق گفت که فلان مدل به فلان آدم می‌آید‌(‌ it suits him/her. ) و حداکثر اظهار نظر چیزی فراتر از یک نظر کاملاً شخص نخواهد بود.
3- چرا باید در این رسانه‌ی ملی همه چیز اون‌طوری که دوست دارند به نظر بیاد،‌نه اون طوری که هست! فکر کنم الان بستن موی بلند برای کسی چیز خیلی عجیب‌غریبی نباشه/ شجاعت اگرچه نوع معتدل‌ِ حماقت هست اما بیان واقعیت‌ها راه نزدیک‌تری برای حل مشکلات هست تا پنهان کردنشان به امید این‌که از اشاعه‌ی آن جلوگیری شود.
4- قالب. آدم‌های قالبی..../ یاد پنیر سفید فتاي پگاه می‌افتم. روش نوشته شده 50±500 گرم . فقط همین 50 گرم! صد تا را هم که وزن کنی 600 گرمی نخواهد بود. بعد می‌خواهیم که از داخل ابن پنیرها مشکل بیکاری را با خود اشتغالی حل کنیم. هاها! کدام ابتکار!
5- سامورایی‌ها گویا جدیداً ابا و اجداد غربی پیدا کرده‌اند.
6- چه موضوع سخیفی برای نوشتن در یک وبلاگ غیر خبری.
7- هیچی.... دیگه بیشتر از این ارزش‌اش رو نداره

فرض کنید که می‌خواستم یک کسی رو که اتفاقاً وزیر بوده، استیضاح کنم، در این‌صورت مطمئناً به خاطر اون دلیل‌هایی که پایین‌تر گفته‌ام، این دلیل پایینی نمي‌توانست منطقی، عاقلانه یا هر چیز دیگری از این دست باشد:
"۵-عدم رعايت شايسته سالارى در مديريت ها و انتصاب استانداران و فرمانداران و بخشداران و معاونين آنها كه محور و بناى اين انتصاب ها فقط گرايش هاى فكرى و مسائل جناحى و خطى بوده و هست و همچنين به كارگيرى افراد رد صلاحيت شده توسط شوراى نگهبان در مسئوليت هاى مهم و محورى وزارت كشور."
 

الف- آیا شورای محترم نگهبان صلاحیت فرد را تعیین می‌کند یا "صلاحیت فردی خاص برای احراز پستی خاص" یا حتی "صلاحیت فردی خاص برای احراز پستی خاص در زمانی خاص"
ب- وقتی صلاحیت فردی خاص در زمانی خاص برای احراز پست مشخصی از سوی مرجع تشخیص این خاصیت رد شد، آیا آن فرد برای احراز پست دیگری لزوماً‌ نمی‌تواند شایسته‌ترین فرد باشد؟
ج- به نظرم بعد از استیضاح خرم بود که گفته می‌شد استیضاح ایشون به معنی سلب توفیق خدمت نیست و ایشون می‌تونن در پست‌های دیگری در خدمت مردم باشند.


--------------
سير عنقا و مگس هر دو به بال است وليك همه دانند تفاوت زكجا تا به كجاست.

---------------
بال هايت را دوست دارم، لذيذ است / و مى دانم تا ديروز نپخته بود نگاهت / شكارت كرده اند چه كنم؟ / گردنت را گاز كه مى زنم / دندان هايم صدا مى دهند / تو شاعرى مثلاً؟
رويا تفتى/ مجموعه شعر رگ هايم از روى بلوزم مى گذرند. (صفحه ۵۹)

در تعلیق مانده‌ای هنوز ؟!‌هاها!

بال/دوست/ لذیذ/ نپخته/ نگاه/ شکار/ گردن/ گاز/ دندان/ صدا/ شاعر/ تو

By Armatil at 10/28/2004 02:30:00 PM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006