RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Friday, April 16, 2004

[+]  باري، زيستن سخت ساده است و پيچيده نيز هم

باري، زيستن سخت ساده است و پيچيده نيز هم
جمعه‌ها تنها‌ام، تنهاتر از هميشه
اندک آرامشي در ميانه‌ي روز‌ها
کسي را نخواهم پذيرفت تا در آن نيز شراکت کند.
به ساحل بردن تو و شستن من،
و تخته‌پاره‌اي که براي پوشاندن بامي بر ساحل مي‌نشيند.
و من آن شهري که جاده‌هاي‌اش پر از سنگ‌هايي است
که آرام گام برداشتن را مي‌آموزاند
                                                    نمي‌شناسم، هنوز
  جلوي يکي از آينه‌ها ايستاده بود و لبان سرخ‌اش را خط‌کشي مي‌کرد، رديف آينه‌ها...
و بشت سر، رديف درهاي فلزي

و چه آرام گفت "sex" در پاسخ اين‌که "آن‌ها از تو چه مي‌خواهند؟".

تنفر از خويشتن و از لذت، تنفر از مجاز شايد. احساسي اندک از کشمکش‌هاي روزانه
و چيزي که در اين بازي نهفته است را من
                                                        درنيافته‌ام، هنوز

شبهاي ژانويه را من با اسکوروچ به ياد مي‌آورم. کوچک‌تر که  بودم از اردک‌ها بدم آمد و تصور اين‌که...   (‌اين را نمي‌نويسم، چون هنوز تاريخ مصرف آن اندکي باقي مانده است.). دي‌شب باز هم پنج‌شنبه شب بود و شنيدم که براي‌ام " آخر هفنه‌اي خوب" آرزو مي‌کردي قبل از اين‌که صداي بسته شدن در، نگاه‌ام را از  نمودار‌ها آزاد کند. احساس بدي پيدا مي‌کنم از تکرار هفته‌گي آن و احساس گذشتن هفته‌اي ديگر.


     

By Armatil at 4/16/2004 11:56:00 PM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006