RSS feed
Comments Feed

سايت‌هایی که می‌‌بینم:

The NY Times
Slashdot.org
kurzweilai
The New Yorker



نوشتن نیکوست و تفکر نیکوتر.
-هرمان هسه


صفحه‌ی اصلی آرماتيل


Wednesday, January 14, 2004

[+]  بردم!
  • من بردم و ميثم نيز هم. امتحان‌ها ....

  • اين جونور خيلي بامزه رو يکي از دوستان فرستاده: IK KUPPET

  • اين هم يک ByPass قابل استفاده براي ملت هميشه در صحنه !  

  •  

  • و اين، خنده کودکي‌ها.

         تازه،‌ امروز ديگه GPS مال ما شد. آي مملکت! مي‌توني به ما افتخار کني.

                                البته اگه درس کنترل چند متغيره رو بتونم بگذرونم،‌ مي‌توني بيشتر افتخار کني.... :)

بالاخره من صاحب DDK شدم. دل بعضي‌ها آب!

رامينيا من دارم باهات هم‌کلاس مي‌شم.ترم بعد Adaptive دارم در KNTU

 

By Armatil at 1/14/2004 06:52:00 PM  ||   link to this postˆ  || 



:نظرشما

__


Best viewed in 1024x786
This page is powered by Blogger. Isn't yours?

وبلاگ‌هايي که می‌‌بینم، یک نگاهی بیندازید



آرماتيل را به ليست خود اضافه کنيد.
[+]footer

All rights reserved for Armatil.com © 2003~2006